Kurumsal Kimlik Çalışması
"İyi planlanmış bir kurumsal kimlik ile şirket,
stratejik hedeflere daha kolay ve daha hızlı ulaşır!"
Kurumsal kimlik tasarımları reklam ajanslarının öncelikli çalışmaları arasında yer almaktadır. Bir şirketin kurumsal kimliğini A'dan Z'ye oluşturduğunuzda, neyle karşılaşacağınızı çok iyi bildiğiniz için bundan sonraki reklam çalışmalarında zorlanmazsınız. Bir şirketin kurumsal kimliği, yeni bir şirketin markasını oluşturmanın veya eskisini yenilemenin büyük ve son derece önemli bir parçasıdır. Kurumsal imaj sayesinde, şirket stratejik hedeflerine ulaşabilir ve müşterilerinizle istenen iletişimi kurabilirsiniz. Kurumsal imaj, hedef grupların anlayacağı ve onlarla bağ kuracağı şekilde tasarlanmalıdır. Dikkatlerini çekecek bir duygu uyandırmak önemlidir. Kurumsal kimlik tasarımı yapılırken stratejik hedefler şunlar olabilir: Bir aidiyet duygusu uyandırmak, rekabette öne çıkmak, ürünün/hizmetin doğasını sunmak, kullanıcının zihnine bir güven dokunuşu aşılamak vb. çok fazla hedef olabilir. Kurumsal kimlik, daha yüksek iş hedeflerine ulaşmak, pazar payını ve görünürlüğünü artırmak veya yeni bir pazara girmeyi hızlandırmak isteyen şirketler için uygundur.
Kurumsal kimlik öğelerini ise şöyle sıralayabiliriz:
Kurumsal
Çözümlerimiz